Sunt liber…

Astazi am terminat si cu teza la mate, pe cea la romana am dat-o acum 2 saptamani, la bio am dat, mai am la informatica. La informatica e simplu,adica stiu ca iau in jur de 8 sau 9 si sunt multumit. Ce bine ma simt acum ca am scapat de teza la mate,aseara m-am culcat la 2,azi m-am trezit la 5…cred eu ca a meritat deoarece am  rezolvat aproape toate exercitiile si problemele.Insa am invatat o lectie foarte importanta, ce am simtit-o pe pielea mea:

dupa teza

timp liber

„Nu lasa pe maine, ce poti face astazi.”

Chiar daca am invatat cat am putut de mult si chiar am reusit sa ma uit pe tot ce mi-am propus, totusi nu sunt multumit de mine deoarece stiu ca puteam mai mult, daca ma apucam de recapitulat acum 10 zile sau 15 zile sa zicem, cred ca reuseam sa fac mai mult, chiar aveam un sentiment de usurinta. Ma rog, sper ca la urmatoarea teza sa iau nota mai mare, nota care spun eu ca o merit. Sunt in stare insa am un defect foarte des intalnit, acela fiind lenea. Recunosc, sunt lesen, insa cand ma pun pe invatat sau pe cercetat si am un motiv temeinic, reusesc sa fac ce imi propun. Incerc sa ii indepartez din jurul meu pe cei ce ma trag in jos, care nu ma ajuta sa ma dezvolt asa cum trebuie.Sa ma dezvolt in sensul ca sa imi dezvolt gandirea, sa ma maturizeze,sa ma faca sa scap de anumite obiceiuri prostesti.Daca doriti sa schimbati ceva la voi, incepeti de azi. Un citat potrivit ar fi: „Durerea care o simti astazi,este puterea pe care o vei simti maine”.Foarte interesant citatul si poate fi interpretabil.

4 gânduri despre &8222;Sunt liber…&8221;

  1. De ce sa uit…sper ca m-am invatat minte si deacum voi lucra constant, mai putin dar putin cu putin imi umplu golurile si invat cum ar veni pentru urmatoarea teza, sa fiu pregatit cand o voi da, sa nu ma mai blocheze pentru 2-3 zile inainte de teza, sa fiu sigur pe mine :d

  2. Si eu am dat azi teza la romana, n-am invatat nimic acasa dar am fost atent la ora si m-am descurcat foarte bine. Am avut noroc cu textul argumentativ unde m-am descurcat perfect, sper sa iau punctajul maxim de 30 de puncte. Sa iei note cat mai bune, succes!

Lasă un răspuns

