Hard work pentru o nota buna la teza

matematica liceu

maths

Cum spuneam si intr-un articol anterior, m-am apucat mai serios de matematica, incerc sa inteleg teoria si dupa aceea sa incerc sa inteleg si problemele.Am inceput de acum 3-4 zile si mai am cam 2 capitole de strabatut, aproximativ 1 caiet studentesc de 80 de file…ma rog.M-am hotarat sa invat ca sa iau o nota buna la teza.Notele rele luate pana in prezent consider eu ca nu semnifica adevarata mea valoare asa ca ce altceva ar putea arata asta decat niste note bune la cele 4 teze pe care le dau… la romana deja cred ca iau in jur de 8-9, chiar 10 daca profesoara apreciaza foarte mult ce am scris:); la biologie e simplu, invat 2 zile si iau 10, oricum stiu deja toate lectiile deci cred ca doar trebuie sa le repet putin.La informatica e simplu, reusesc eu sa scriu cativa algoritmi care mi se cer si iau in jur de 8-9, mai am de lucrat pana sa iau 10 si am tmp pana ce dau teza la informatica pe 15 decembrie. Matematica e prioritatea, daca reusesc sa iau un 7 sau 8 imi fac sarbatoritele mai fericite:)) oricum nu am planuri mari pentru sarbatori decat tot de invatat si de citit cat mai mult la chimie,fizica si altele carora nu prea le-am dat importanta.

Incerc sa demonstrez macar acum pe final de semestru ca nu merit notele care le am pana in prezent si sper sa imi dea roade aceasta initiativa.Pun foarte mult suflet in ceea ce fac, incerc sa ma stimulez sa imi placa matematica,stiti cum e: incercarea n-are moarte. Tot raul spre bine, sper sa reusesc sa fac ceea ce mi-am propus in aceasta viitoare vacanta de Craciun.

Bafta si voua celor ce dati teze.O intrebare pentru voi: Voi cat timp acordati fiecarui obiect pe zi, mai ales matematicii(sa fiu in ton cu articolul:)))?

6 gânduri despre &8222;Hard work pentru o nota buna la teza&8221;

  1. Stai linistit, notele din liceu sunt irelevante🙂
    Am avut doar media 5 la mate, ca asa avut profesorul si am luat BAC-ul la mate cu 8,40(puteam sa iau 9 si ceva, dar am facut 2 confuzii) si acum sunt la Automatica si calculatoare, deci stai linistit🙂

    Multa bafta la invatat.

  2. Nu-ti pot raspunde la intrebare deoarece nu mai am teze. :)) Nici eu nu am stralucit la matematica, iar daca luam 6-7 eram fericita. Tot timpul am detestat-o.
    Asa ca bafta si spor la invatat!🙂

  3. Maine ziua cea mare, sper sa nu fi pierdut atatea zile degeaba,ma rog… sa nu se vada ca ma m-am straduit😀 eu dupa parerea mea stiu,insa am sentimentul ala ca imi poate da un subiect de ma baga in ceata si mor acolo :))))

  4. Mereu las pe ultima zi, maine am de dat doua teze, foarte frumos. Matematica niciodata n-am inteles-o si nu o voi intelege niciodata, nu e de mine. Succes mai Cosmine.
    PS: nu prea iti citesti mail-urile sau nu-mi raspunzi.

Lasă un răspuns

