Ce inseamna a fi omenos?

Salut! Nu am mai scris de mult timp pe blog si imi pare rau de asta, am vrut sa scriu dar nu stiu de ce tot ezitam, dar astazi m-am hotarat sa ma reapuc sa scriu pe blog pentru ca vad ca inca am foarte multe vizite, lucru la care nu ma asteptam! Chiar daca nu am mai scris, asta nu inseamna ca nu am mai intrat pe site, ba chiar intru zilnic sa urmaresc statisticile. In fine, e bine ca ne reauzim.

Astazi vreau sa va prezint un video,bineinteles filmat in alte tari, tari mai civilizate decat Romania si tarile Estice, cel mai probabil e din America dupa cum pot observa din videoclip. In video este prezentat cel mai bine o trasatura a oamenilor care noua,romanilor in special si tarilor estice mai ales, ne lipseste cu desavarsire.Nu este neaparat doar pentru noi, cred ca si in tarile vestice si cele nordice tot cam asa se procedeaza… daca vezi un om neajutorat pe strada ca se chinuie sa treaca zebra il claxonezi pana rupi claxonu, nu cumva sa te dai putin jos din masina sa il ajuti, pacat … oamenii care apar in video sunt ,dupa parerea mea, niste oameni speciali, educati si politicosi. Cand un animal se afla pe strada in fata masinilor, oamenii din videoclip opresc si se dau jos sa mute animalul intr-un loc care nu este asa periculos ca pe strada, poate a ajuns accidental pe strada, de ce sa isi piarda viata din cauza unor soferi „grabiti” care ar da orice sa iasa putin in evidenta, nu mai zic daca era un om fara picioare care a cazut pe strada, il claxoneaza si il injura de n-are aer. Va las pe voi sa urmariti videoclipul si sa va faceti o parere:

Un gând despre &8222;Ce inseamna a fi omenos?&8221;

Lasă un răspuns

