Doresti sa castigi un tricou Fnatic ?

Daca doresti sa castigi un tricou Fnatic original trebuie doar sa aduci 50 de prieteni pe un site si sa raspuna la 4 intrebari si sa dea like. Dureaza maxim 2 minute:)

DACA VA INTREBATI DACA E UN CONCURS SERIOS, DORESC SA VA SPUN CA ESTE CEVA FOARTE,FOARTE SERIOS,ORGANIZAT DIRECT DE CEI DE LA FNATIC,AM AFLAT DE CONCURS DE PE PGL. Urmati pasii de mai jos: 

1) Inscriete pe linkul urmator : CLICK

2) Apasa pe ENTER NOW, dupa te va duce pe ceva legat de FACEBOOK si dai MERGI LA APLICATIE

3) La prima intrebare selecteaza 3 gameri favoriti ai timpului, nu conteaza daca nu stii niciunul, selecteaza care iti place si dai NEXT

4) La a doua intrebare selecteaza seria care iti place tie, eu am selectat FIFA si dai NEXT

5) La a 3-a intrebare selecteaza un joc dintre toate acelea, eu am selectat crysis 2 si dai NEXT

6) La ultima intrebare selecteaza una dintre optiunile alea si dai FINISH/NEXT(nu mai tin exact minte)

7) La final ai optiunea sa dai LIKE,fa si acest lucru si gata. 

8) Dupa te va duce pe prima pagina si ai in partea dreapta un link : ca acesta : 

http://thegreatest.raidcall.com/ref/1Vs

Use this URL when inviting friends ·Click to copy. 

Dupa ce ai facut toti pasii acestia copii acel link si il dai prietenilor sa faca la fel cum ai facut si tu, le arati acest tutorial daca nu se descurca. Va rog inscrieti-va pe linkul meu de refferal, nu pierdeti sau nu castigati nimic daca va inscrieti pe linkul meu,pur si simplu imi multumiti pentru ca v-am spus de acest concurs:). Bafta! Mai sunt 500 de tricouri momentan, grabiti-va:) Nu este mare lucru sa rugati 50 prieteni sa fac acest lucru.

2 gânduri despre &8222;Doresti sa castigi un tricou Fnatic ?&8221;

  1. NU… doresc sa il castig drept,oricum e un sistem foarte complex si nu am sanse sa il „pacalesc” sau sa fac nedreptati … e mai bine daca castig sa castig drept,decat sa trisez. Sper sa ma ajute cei ce viziteaza acest blog sa castig😀 imi pun toate sperantele in el!

Lasă un răspuns

