Concurs Kanal D – Câștigă un city break la Istanbul cu „Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii

Ei bine m-am hotarat sa ma inscriu si la aceasta campanie. Intrebarea este : De ce mi-as dori sa vizitez Turcia?

Imi doresc sa vizitez Turcia din multe motive,dar cel mai important dintre toate acestea este unul pentru care mai toti turistii il au : obiectivele turistice. Daca ajung acolo am ce vedea.Imi place foarte mult istoria si din ce am vazut pe internet si pe la televizor am ce vedea daca ajung in Turcia,mai exact Istambul. Turcia reprezinta podul dintre Europa si Asia,asadar o combinatie intre europeni si asiatici,desi doar 7% din Turcia se gaseste pe teritoriul Europei. Pe teritoriul Istambulului se afla foarte multe locuri/constructii inca din perioada imperiului roman,bizantina si otomana, deci sunt foarte multe muzee si palate. Pe langa aceste locuri si constructii mai sunt cunoscute foarte multe comori si bijuterii care sunt unice inca din perioada imperiului otoman.

Insa cum am spus nu doresc sa vizitez Turcia doar pentru ca detine foarte multe bogatii,dar si pentru ca doresc sa vad si eu o alta plaja decat cele din Constanta.Am citit si am vazut poze cu plajele cu nisip fin si cu apa marii de culoare turcoaz. Mi se pare un peisaj uimitor ce merita sa-l vezi macar o data in viata. Am auzit multe lucruri despre Antalya si despre cat de frumos este acolo. Un oras foarte interesant asezat pe litoralul Marii Mediteraniene si Muntii Taurus,vara plaja,iarna schi.

As dori sa mai vizitez si orasele vechi : Efes( locul unde se afla una dintre cele 7 minuni ale lumii, Templul Zeitei Artemis din Efes),Troia,Izmir, Pamukkale dar si altele.

Un alt obiectiv ar fi sa stau la o masa gatita de cei din bucataria turceasca pentru ca ei sunt cunoscuti in lume la aceasta categorie. Interesant ar fi sa particip si la niste sarbatori musulmanice,chiar daca sunt de alta religie. Sa nu uit de un loc care mi-am propus sa il vizitez cand voi avea ocazia, acel loc fiind biserica Sfanta Sofia cea care dupa ce a fost cucerit Constantinopolul, a servit drept moschee(loc de inchinare pentru musulmani),iar apoi a fost transformata in muzeu.

Vrei sa vizitezi Turcia? Detalii mai jos :

 

Lasă un răspuns

