Cum arata casa ideala pentru mine?

Salut! M-am gandit ca astazi sa intru si eu in campania „Cum arata casa ta de vis? ” organizata de BlogalInitiative.

Nu de putine ori stau si ma gandesc cum va arata casa in care voi locui cand voi fi mai in varsta, daca imi va place sau nu,daca va fi casa la care visam cand eram mic,daca voi reusi tot ce mi-am propus sa fac pentru a-mi implini visul, acela de a avea „Casa de vis”.

Unde as vrea sa fie pozitionata casa de vis? Pai as vrea sa fie pozitionata intr-un loc linistit si cu un peisaj deosebit,cu vecini de asemenea linistiti si de treaba care stiu cum si cand sa se distreze.

Casa as vrea sa aiba1 etaj si sa aiba 7 camere, dintre care 2 dormitoare,1 living,1 bucatarie,o biblioteca si doua bai. La parter va fi bucataria,linvingul,o baie si un garaj. Bucataria as decorao frumos cu Marmura Nero Marquina. Mobila va avea culoarea mov+alb. Chiuveta va fi pozitionata aproape de cuptor si va fi o chiuveta de acest tip : Lavoare Travertin Classic BRVD. In mijloc va fi o masa mica din lemn de stejar pentru 4 persoane.

Livingul va fi unul foarte mare,cu pereti inalti,cu parchet masiv de culoare visinie. Mobila nu va fi multa deoarece nu va fi decat un televizor,o canapea neagra,2 fotolii de asemenea negre si o masa mica pe care va sta cel mai probabil un laptop.

In dormitoare nu vor fi decat paturi si cateva noptiere.Va fi si o camera care va contine o mobila plina cu carti interesante,enciclopedii si altele.

In gradina imi doresc foarte mult sa am o piscina mare,un gratar si un cuptor ca acesta : Cuptor si gratar cu lemne BBQ14 si pe langa acestea vor fi foarte multe ornamente si decoratiuni impresionante, cum ar fi : Pietre Cubice Pavaje Rosii , vase decorative ca acestea Vase Decorative Ifestos, Bile decorative Rainbow,Cismea Gradina Amone si bineinteles deoarece imi place fotbalul va exista si acesta : Bile decorative Fotbal.

Voi avea foarte multe flori in gradina asa ca trebuie sa am si niste ghivece care sa reprezinte niste asa flori frumoase, iar ghivecele care imi plac sunt : Ghivece Flori Vaso Con Righe,Ghivece Flori Cassetta 20/60,Ghivece Flori Cassetta 37.

Elementele pentru gradina care ma mai impresioneaza sunt si fantanile arteziene ca acestea : Fantani arteziane Briona,Fantani Arteziene Scoica Mare si aceasta Fantani Arteziene Fontana Farnese.

Si pentru ca de mic mi-a placut sa citesc despre greci si lucrurile create de ei, de ce sa nu am si niste statui si chiar coloane grecesti,mai ales cele in stil doric. Statuile si coloanele care imi plac sunt urmatoarele : Statueta Leu,Statueta Versano,Statueta Discobolo (statueta cea mai impresionanta),Capiteluri Coloane Romane Larissa,Capiteluri Grecesti Capitello Patrassos si Coloane Ionice Piatra Sirta.

Cam asa arata pentru mine o casa de vis si cu o gradina de basm.Cel mai important lucru este ca toate din elementele care compun „Casa de vis” de mai sus sunt ieftine.

Sper ca va placut articolul meu,va astept si pe voi sa participati la aceasta campanie aici.Multa bafta:)!

3 gânduri despre &8222;Cum arata casa ideala pentru mine?&8221;

  1. Imi cer scuze ca ma bag ca musca in lapte, nu crezi ca ai exagerat cu link-urile? Inteleg ca scri un articol pentru un concurs dar ai grija ce faci, iti strici mai mult blogul. Succes mult Cosmine😉

Lasă un răspuns

