Birou de blogger?

Fiindca am fost intrebat de cei de la BlogalInitiative cum arata biroul de blogger m-am decis sa le raspund,asa cum este si normal.Pai biroul de la care imi desfasor activitatea este unul simplu pe care prefer sa nu tin prea multe lucruri care de obicei imi distrag atentia asupra a ceea ce imi propun sa fac. Pentru ca sunt o persoana foarte ordonata doresc ca biroul sa fie mereu sters de praf in fiecare zi si la orice ora, nu conteaza ca e ziua sau noaptea.

Atunci cand imi fac temele tin doar caietul si un pix, atat. Acelasi lucru este valabil si cand stau la calculator,mai exact cand scriu. Prefer sa fiu singur in camera si sa ma concentrez intens asupra subiectului pentru a scoate articole de calitate. Singurile lucruri care nu m-ar deranja sunt cele care chiar imi folosesc, de exemplu o lampa,un Tower System,Corole sau Dualis care ma ajuta sa fiu mai ordonat decat sunt.

Uneori, cand scriu despre ceva se mai intampla sa nu am inspiratie aici in camera si trebuie sa mai ies prin parc sau oriunde pentru ca mi se intampla de multe ori sa gasesc fara sa vreau motive si subiecte pentru a scrie:)

Am vazut ca multi bloggeri nu au un loc chiar stabil in care isi desfasoara activitatea si pot scrie de uriunde doresc.Sper ca intr-o zi sa pot scrie si eu de oriunde doresc si sa pot oferi imagini si poze clare despre un anumit subiect!  Pana atunci sper sa imi fac in treaba bine in continuare de la biroul actual.

Lasă un răspuns

