Bilet pentru pariuri sportive azi

Nu am mai postat de mult pe blog si imi pare foarte rau pentru acest lucru si voi incerca sa scriu la fel de des cum scriam inainte. Iata ca voi reveni cu un bilet pentru pariuri sportive,mai exact fotbal, pentru ca intre timp m-am apucat si de pariuri sportive si curiozitatea mea pentru acest domeniu creste tot mai mult de la o zi la alta. Voi incerca sa postez in fiecare zi cate un bilet sau cel putin cate 1-2 meciuri care,cred eu vor fi castigatoare. Asadar, biletul de astazi, 9 octombrie 2012 este :

Luton Town – Braintree Town  1

Newport County – Ebbsfleet United 1

Carshalton Athletic – Bognor Regis Town 2 

Ma rog, nu cred ca ati auzit de echipele astea si oricum nu prea sunt meciuri interesante astazi si care sa mearga la sigur,insa eu acest bilet l-am pus eu🙂 Bafta si sper sa iasa biletul!

Lasă un răspuns

