Scoala pentru o Romanie VERDE!!!

Am primit recent un e-mail de la BlogalInitiative cum ca o noua campanie a fost lansata. Titlul „Colectăm hârtie să plantăm 1 milion de copaci” m-a facut sa vreau sa citesc despre ce este vorba. Dupa ce am citit mi-am dat seama ca aceasta este cea mai frumoasa camapanie de pana acum,cel putin asa cred eu.

Scopul campanii este sa se planteze 1.000.000,mai pe scurt 1 milion de copaci.

Este o campanie realizata de cei de la Zibo si puteti citi despre ea aici. De ce cred eu ca e interesanta si merita sa participati la aceasta actiune? Pai in primul rand ajutati foarte foarte mult natura si in acelasi timp veti da o palma peste fata celor ce se folosesc de copacii care nici nu sunt plantati de ei pentru a se imbogati fara macar sa planteze inapoi acel copac care a stat cativa ani sa creasca si care totusi ne ajuta pe toti sa avem un aer cat mai curat si nepoluat.

Aceasta actiune ajuta la educarea noii generatii sa ii invete cum sa se comporte fata de natura si de frumusetiile si beneficiile ei. De ce sa nu ii invatam ca nu este bine sa aruncam gunoaie in padure cand mergem la iarba verde, ca nu este bine sa  taiem copacii ca ei ne ajuta foarte foarte mult in a duce o viata fara probleme de sanatate, sa ii invatam sa protejeze natura si sa nu calce pe urmele celor ce nu au fost aduse informatii fata de natura la timp si acum taie hectare intregi de paduri fara sa le pese decat de EI!

Asadar daca sunteti diriginte/profesor/elev/parinte de elev care doreste sa sustina si sa participe la aceasta campanie sunteti rugati sa va inscrieti aici si sa specificati numaru numele scolii, localitatea, judetul, numarul exact de copii din scoala respectiva, precum si numele profesorului coordonator .  

Ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti in formularul de mai sus iar dupa sa adunati cat mai multa hartie in perioada anului scolar 2012-2013. Detalii despre premii si altele mai jos :

In fiecare luna, unitatea scolara care va avea contributia cantitativa cea mai insemnata (cantitatea cea mai mare de maculatura per elev) va fi recompensata prin organizarea unei Green Party Day, de catre sponsori ai actiunii.

O alta campanie realizata tot de cei de la Zibo este campania Colectarea de PET-uri de Aqua Carpatica. 

Aceasta campanie ofera fiecarei scoli care a strans 500 de PET-uri, adica de sticle de apa, AQUA CARPATICA 50 de caiete si 50 de pixuri .ATENTIE! Doar sticle AQUA CARPATICA. Detalii despre aceasta campanie gasiti aici .Nu ar fi foarte greu unei scoli sa stranga un numar de 500 de  PET-uri AQUA CARPATICA pentru ca am observat ca la mine in scoala cel putin foarte multa lumea bea Aqua Carpatica,uneori cand vreau sa imi iau si eu o sticla nu mai gasesc la magazinul scolii pentru ca sunt cumparate foarte repede si nu e nici scumpa. Oricum s-a dovedit in nenumarate randuri ca apa oferita Aqua Carpatica este mult mai sanatoasa sa spun asa decat cea de la robinet sau altele.

In final sper ca v-am oferit cate motive de ce sa participati la aceste 2 campanii foarte interesante si vreau sa precizez acum la sfarsit ca eu am acordat acum mai multa atentie campaniilor acestea care ajuta la dezvoltarea naturii pentru ca la mine aici in Iasi am observat ca de ceva timp se lucreaza la Bahlui pentru a-l face navigabil, desi nu credeam ca acesta va deveni vreodata navigabil incep sa ma insel de parerea mea pentru ca deja au aparut progrese mari, apa nu mai este plina de gunoaie cum era inainte si acum este curata,ei bine nici chiar, mereu va fi unul sa arunce o sticla asa doar ca sa nu fie in rand cu oamenii civilizati. Sustin aceste campanii care se ajuta la dezvoltarea a altceva inafara de TEHNOLOGIE si blocuri,cartiere de vile si afaceri.

Scopurile celor doua campanii sunt simple:

  • Colectam hartie si PET-uri
  • Educam copii
  • Salvam copaci
  • Dotam scoli

Nimic mai mult,nimic mai putin:) Daca tineti la sanatatea voastra si a celor din jur participati la aceasta campanie si/sau raspanditi zvonul despre ea:) 

3 gânduri despre &8222;Scoala pentru o Romanie VERDE!!!&8221;

  1. Mă bucur că acest proiect pentru o Românie Verde este promovat de tot mai multă lume, căci până la urmă este un interes primar social, un interes național de întreținere a resurselor mediului.
    Felicitări pentru implicare și Baftă în campanie!

  2. Multumim frumos pentru articol.
    Sa stii ca ne-am organizat astfel incat oricine sa se poata implica.
    Daca cineva colecteaza minim 500 de kg hartie, trimite email pe eco@zibo.ro si in maxim 3 zile, Zibo prin partenerii sai, va ridica cantitatea respectiva de hartie. In procesul verbal de predare primire, cel care va preda va specifica scoala pentru care face predarea!🙂

Lasă un răspuns

