Romania a castigat aseara!

Aseara, 11 septembrie, Romania a jucat meciul cu Andorra pentru calificarea la mondialul din Brazilia din 2014. Scorul final a fost 4-0,insa scorul  fusese 2-0 mult timp, pe final marii atancati ai Romaniei si-au aratat valoarea si au dat in 2 goluri. Aseara l-ma remarcat pe tanarul Maxim, de la Pandurii Targu Jiu care a dat un super gol, fugind cu mingea de la jumatatea terenului pana in careu.

Nu am mai fost atat de mandru de nationala Romaniei de foarte mult timp… acum in sfarsit am castigat si noi 2 meciuri consecutive cand trebuie,nu in amicale :)) un 2-0 si un 4-0 nu e rau pentru inceput🙂 daca castigam inca 2 meciuri suntem calificati, dupa parerea mea… insa trebuie sa invingem Ungaria,Olanda sau Turcia, care sunt si ele niste puteri foarte mari din punct de vedere fotbalistic.

Oricum, eu am incredere in romani.

HAI ROMANIA !

Lasă un răspuns

