Ce se asorteaza cu personalitatea mea?

Salut! M-am decis astazi sa ma inscriu si eu la campania de pe BlogalInitiative : Asorteaza produsul cu personalitatea ta! Am navigat ceva pe evoMAG pana sa gasesc produsul care sa imi placa si care sa ma reprezinte.

Navigam pe la categoria telefoane mobile si mi-a sarit in ochi un telefon care l-am avut cu 2 ani in urma,primul telefon mai performant sa spun asa. Cand am fost acum 2 ani sa imi cumpar un telefon, m-am uitat mult timp dupa unul care sa imi placa si sa ma reprezinte ceva timp,iar in final cand am vazut telefonul Nokia c3 au mai durat 5 minute pana sa il cumpar, timp in care l-am analizat putin, dupa care m-a convins ca merita banii.

Am ales acest telefon fiindca stiam ca el e telefonul ideal si cel pe care mi-l doresc. Mie imi place foarte mult sa vorbesc cu cei din jur,sa tin legatura,sa ii intreb ce mai fac, sa glumesc cu ei,iar acest telefon imi ofera posibilitatea de a tasta repede cuvintele, avand o tastatura QWERTY foarte usor de manevrat chiar si pe internet.

Cand intram pe internet cu ajutorul browserului rapid care il aveam deja instalat pe telefon navigam foarte usor,scriam si citeam mail-urile intr-un timp foarte scurt si cu mare usurinta pentru ca mesajele text apareau unul dupa altul.

Ecranul de 2,4 inch imi era suficient pentru a vedea videoclipuri filmate in timpul excursiilor sau calatoriilor cu prietenii, iar pozele ieseau super. Trimiteam poze/muzica/videoclipuri foarte usor cu Bluetooth.Aplicatiile care le aveam pe telefon mergeau foarte bine si rapid.

Eram foarte atasat de telefonul meu, am uitat sa precizez ca l-am scapat o data in apa si tot mergea. Telefonul s-a stricat anul asta si nu am mai vrut sa imi iau altul, am spus sa incerc ceva nou cu touch screen,dar si cu tastatura.Poate un Blackberry cand voi avea bani o sa imi iau.

Telefonul acesta se asorta foarte bine cu personalitatea mea, il recomand si celor ce vor sa incerce ceva fara touch screen. Sper sa am noroc la aceasta campanie si sa castig! Multumesc ca mi-ati citit articolul🙂

Un gând despre &8222;Ce se asorteaza cu personalitatea mea?&8221;

Lasă un răspuns

