De ce mierea de albine?

Salut! Astazi m-am gandit sa scriu un articol despre mierea de albine. Am observat ca in ultima vreme foarte multa lume se apuca de apicultura. Acest lucru inseamna ca apicultura este o afacere foarte profitabila si in acelasi timp foarte benefica multor oameni.

Inca de cand eram mic,in clasa intai, doamna profesoara ne-a indemnat ca in fiecare dimineata sa luam cate o lingurita de miere de albine pentru a avea energie toata ziua. L-am luat drept un sfat si l-am si pus in aplicare.Efectele au aparut imediat, eram mai vesel, mai energic si aveam mai mult chef de vorba si de joaca.

Mierea de albine nu mi-a fost recomandata doar de cunoscuti, ci si de medic. Eu nu prea reuseam sa tin minte toate lucrurile ce le invatam la scoala si am zis sa trec pe la medicul de familie pentru niste medicamente. Ca sa vezi, acesta mi-a recomandat sa nu iau medicamente pentru cap ci sa incerc in fiecare dimineata sa mananc miere de albine cu nuci pentru o functionare mai buna a creierului.

Recomand tuturor sa manance miere de albine zilnic sau de cate ori au ocazia pentru ca s-a dovedit ca mierea de albine este cel mai bun „energizant” si pentru copii si pentru adulti.

De ce sa consumati miere de albine? Pentru ca mierea contine multe vitamine, printre care doua mai importante sunt si : Vitamina B1 si B2 si foarte multe saruri minerale, printre care si : fosfor si potasiu.

Sa vorbim un pic si despre PROPOLIS, un produs foarte important al albinelor. Pai albinele secreta propolis-ul pentru a acoperi zonele din stup si de a le feri de microbi,mucegai; prin urmare pentru a se apara.

Propolisul le ajuta pe albine,dar ii ajuta si pe oameni. Propolisul este cel mai bun medicament antiinfectios natural! Propolisul este folosit in special pentru boli de piele,rani sau pentru cicatrizare. El mareste rezistenta fizica si este un remediu foarte bun pentru oboseala,dar si pentru stres.

Am citit pe blogul despre miere de albine despre alte 3 siropuri care sunt bogate in vitamine, fiind vorba despre siropul de catina,afine si coacaze.

Aceste 3 FRUCTE MINUNE(De ce spun asta?Fiindca ne protejeaza de foarte multe boli care ne pot fi fatale,gen cancerul dar si altele care nu se mai pot vindeca) se gasesc pe meleagurile Romaniei dar noi nu ne dam seama, tiganii le culeg si le trimit la export, dupa noi le importam si le cumparam la un pret mai mare. Acest lucru l-am vazut la Romania,Te Iubesc! si am ramas uimit, cum putem fi fraieriti pe fata si sa fim de acord cu acest lucru.

De obicei cand vin de la munte pe drum vad foarte multi vanzatori de miere de albine cu tarabele pline si nici un om nu vrea sa cumpere de la ei.De ce? De ce nu vrea lumea sa manance si ei ceva sanatos si natural, in loc de chipsuri/ciocolati/cafele/alte chestii artificiale sau macar daca consuma acestea sa consume si miere de albine pentru a mai fi protejati de aceste „bunatati” care omoara oamenii sau ii imbolaneste cu boli de care nici nu au auzit.

PS: Cunoști rezultatele miraculoase pe care le aduce mierea, polenul și propolisul dacă sunt consummate cel puțin 7 zile ? 

Am raspuns mai sus🙂

Vreau sa ii multumesc foarte mult albinuta veninoasa pentru articolele de pe site-ul lui/ei care mi-au deschis ochii asupra multor lucruri si sper ca si pe voi v-au influentat pozitiv respectivele articole, dar si altele! Ca sa arate mai frumos voi adauga si o imagine cu o albina in timp ce munceste!!!

11 gânduri despre &8222;De ce mierea de albine?&8221;

  1. Mierea este un produs care nu prea este promovat in mediul online, apicultura trebuie promovata. Pentru mine mierea este un produs pe care il folosesc in fiecare zi.
    Un articol foarte frumos, ai progresat foarte mult. Felicitari!

    • @ Alin, nu este de ajuns sa fie promovat, trebuie si calitate, trebuie si informati oamenii cu cat mai multe lucruri, iar aici interveniti voi, cei care scrieti mai departe despre produsele albinelor, produsele de calitate si le aratati ce nu trebuie sa cumpere de pe piata sau din magazine.

  2. multumesc mult aline m-am documentat cateva ore sa inteleg cum sta treaba cu mierea de albine si cu propolisul cat sa inteleg cat e de folositoare si mai ales cate beneficii aduce organismului:)

  3. Poi Cosmine, degeaba citesti tu pe internet despre miere daca nu o folosesti. Sincer eu folosesc mierea de albine zilnic la diverse bauturi (ceai, suc natural sau prajituri). Din cate produse am incercat pot sa spun ca cea mai buna miere este aia care o gasesti la marginea drumului.

Lasă un răspuns

