Jocurile Paralimpice Londra 2012

Prin acest articol vreau sa imi exprim aprecierea mea fata de sportivii romani care au participat la Jocuri Paralimpice de la Londra 2012. Acesti oameni sunt niste oameni extraordinari care merita toate aprecierile si toate cuvintele de lauda din lume pentru ceea ce fac.Ei lupta din greu pentru tara pe care o reprezinta sa arate ca si ei sunt oameni si cat pot participa si castiga la Jocurile Paralimpice. Poate pe unii dintre acesti oameni care participa la Jocuri ii doare in timp ce practica acel joc,insa nu spun nimic si continua doar pentru a face cinste tarii lor,in cazul nostru  Romania. Felicitari romanului Eduard-Carol Novak pentru ca a adus aurul pentru Romania anul acesta , dar si celorlati participanti ce au participat la Jocurile Paralimpice de la Londra. 

Am ramas masca dupa ce am vazut aceste imagini,adevarte surse de motivatie pentru toata lumea. Ma gandesc ca intr-o zi sa se faca o competitie in care sa concureze si cei cu handicap si cei fara dezabilitati, merita incercat:) Am sustinut Romania pe tot parcursul perioadei Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Londra si sunt foarte mandru de cei ce au reprezentat Romania pentru ca ne-am clasat destul de bine si am dovedit ca nu suntem chiar cum cred strainii ca suntem, ca suntem un popor puternic si olimpic care poate concura chiar si cu marile puteri gen Rusia,China,SUA,Marea Britanie etc. Respect Romania si romanilor celor ce au reprezentat-o anul acesta!

HAI ROMANIA

Un gând despre &8222;Jocurile Paralimpice Londra 2012&8221;

Lasă un răspuns

