Cati bani iau superstarurile din wrestling?

V-ati intrebat vreodata cati bani au superstarurile din WWE care le vedeti in fiecare seara luptandu-se pentru o centura sau pentru a dovedi ca sunt mai buni decat cel de langa el? Ei bine eu mi-am pus intrebarea aceasta de foarte multe ori insa cautarile mele s-au dovedit a da gres. Astazi am gasit un articol pe un site despre sport din Romania in care erau listati toti wrestlerii din istoria WWE cu averea lor pana in prezent. Primul din top este, sa zic asa, fostul wrestler The Rock, cu o avere de 70 milioane de dolari.El a revenit anul acesta pentru un meci cu John Cena pe care l-a castigat cu greu, dupa ce nu a mai intrat in ring de foarte mult timp.Al doilea in top este Stone Cold Steve Austin cu o avere de 45 milioane de dolari.Nici pe Stone Cold nu l-am vazut de mult aparand intr-un meci de wrestling, dar l-am mai vazut comentand pe la televizor si chiar as vrea sa il mai vad pentru ca imi place de el,cu cata usurinta a castigat royal roumble in 2001:| isi astepta urmatorii adversari in coltul ringului si mai si comenta din meci:)) genial omul.Pe locul 3 este marele John Cena, cu o avere de 35 milioane de dolari.Uneori stau seara si astept meciurile cu el din WWE pentru ca imi place foarte mult cu lupta, mi-a placut in special meciul cu Brock Lesnar in care a revenit dupa ce a mancat bataie de la fostul lutator in MMA si UFC.Pe locul 4 este Big Show,”cel mai mare atlet al lumii” si cel mai puternic, dupa Mark Henry.Pe locul 5 este „The Game” Triple H, cel ce a pierdut la SummerSlam meciul cu Brock Lesnar. Pe locul 6 este Kurt Angel cu 20 milioane de dolari, pe locul 7 Chris Jericho cu 18 milioane de euro,pe locul 8 este legenda HBK(Shawn Michaels) cu 17 milioane de dolari, pe locul 9 este cealalta mare LEGENDA : The Undertaker cu 16 milioane de dolari.Edge este pe locul 12 cu 14 milioane de dolari,Brock Lesnar este pe locul 13 cu 12,5 milioane de dolari.Batista este pe locul 15 cu 10 milioane de dolari.Rey Misteryo este pe locul 17 cu 8 milioane de dolari, Cm Punk pe locul 19 cu 7.5 milioane de dolari,Randy Orton este pe locul 21 cu 6 milioane de dolari,Alberto Del Rio,omul cu masinile luxoase, este pe locul 22 tot cu 6 milioane de dolari,iar The Miz este pe locul 25 cu o avere de 5 milioane de dolari.

Un gând despre &8222;Cati bani iau superstarurile din wrestling?&8221;

Lasă un răspuns

