5 Melodii care imi plac

M-am gandit sa mai postez niste melodii, ca tot nu am mai postat de mult. Prima melodie care vreau sa v-o prezint este :

Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

Cautam de mult timp melodia asta, insa abia astazi am gasit-o scriind un vers din melodie pe google.Sper sa va placa! Merita ascultata mai ales ca are 260 milioane de vizualizari este un argument pentru a asculta-o.

A doua melodie care v-o prezint este :

Diddy – Dirty Money – Coming Home ft. Skylar Grey

Melodia aceasta am auzit-o de mai multe ori, insa nu eram la pc si cand am auzit-o la Radio 21 am intrat imediat la ei pe site si am gasit numele ei. Sper sa va placa si voua:) melodia are 92 milioane de vizualizari,ma mir cum de nu am gasit-o pana acum pe youtube.

A treia melodie care v-o prezint este :

Taio Cruz – Hangover ft. Flo Rida

Melodia am gasit-o din greseala in timp ce cautam niste secvente din celebrul film de comedie „The Hangover”.Am zis ca daca mi-a placut filmul cu acest nume, sigur imi va place si o melodie cu acelasi nume :)) mai ales ca imi place si cum canta Taio Cruz. Melodia are 60 milioane de vizualizari.

A patra melodie care v-o prezint este :

will.i.am – This Is Love ft. Eva Simons

Si aceasta melodie am auzit-o de multe ori si cand am auzit-o la tv am fugit imediat sa vad cum se numeste.Merita ascultata! Melodia are 37 milioane de vizualizari.

A cincea melodie, si ultima, care v-o prezint este :

Ultima melodie lansata de Justin Biber : Justin Bieber – As Long As You Love Me ft. Big Sean

Desi nu sunt un mare fan Justin Biber, ultimele 2 melodiii, respectiv As Long As You Love Me si BoyFriend imi plac foarte mult. Sper ca v-au placut melodiile postate de mine, chiar daca stiti sau nu de ele!Bafta!

Lasă un răspuns

