Criminalii tratati regeste …

Ideea de a scrie acest articol mi-a venit dupa ce am citit un articol pe blogul lui Paul. V-ati pus vreodata intrebarea cum e viata dupa gratii ? Cum e intr-un penitenciar ? Ei bine, m-am documentat mult despre acest subiect si am vazut si niste emisiuni la televizor pe National Geographic, Penitenciar S.U.A si Rusia. La Penitenciar SUA am vazut foarte multi detinuti care au tatuaje si care fac sala, se intretin si arata foarte bine, adica spre deosebire de un batran sarac, care sta si cerseste si e vai de capul lui, ei chiar duc o viata mai mult decat modesta. Asta pentru ca ei se drogheaza acolo in penitenciar, mananca bine, au un loc unde pot sa doarma, pot citi si carti daca doresc… ei bine, asta la se intampla la penitenciar SUA. La Penitenciar Rusia am vazut cum detinutii sunt batuti si cum primesc ce merita pentru faptele rele ce le-au facut. Am vazut cum un detinut povestea calm ca a ajuns in inchisoare deoarece a mancat 2 oameni😐 mai si zambea pe deasupra… un gardian a povestit cum este detinutul respectiv tratat , adica nu iese cu ceilalati in curte cand e pauza, sta intr-o celula foarte mica legat la maini cu catusele. Mi se pare si normal! Din acest punct de vedere guvernul Rusiei se comporta mai bine decat guvernul S.U.A fata de detinutii penitenciarelor. Totusi acel om a luat o viata, a spart un bancomat, a facut rau cuiva, de multe ori nevinovat! Trebuie tratat ca un gunoi, nu ca un om!

Acum cateva zile a fost dat verdictul in cazul Breivik. El va sta doar 21 de ani in inchisoare pentru ca a omorat 70 si ceva de oameni:| Vi se pare normal ? Pana si in Romania cred ca lua mai multi ani, poate pe viata, mai mult ca sigur. El va fi izolat de catre restul oamenilor si in plus va avea si 3 camere, o sala de fitnes si un calculator. Asta nu mi se mai pare inchisoare, mai degraba hotel. El ar trebui batut in fiecare zi de sa lesine, dupa aceea iar bataie. O ruda a unei victime a spus ca judecatorii ar trebui sa ii fi dat 21 de ani pentru fiecare victima, iar eu ii dau dreptate acesteia. Am inteles ca cei din Norvegia sunt pasnici, dar nici chiar asa incat sa fie atat de blanzi cu un monstru. Pana si tatul lui Breivik a declarat : „Acesta nu este fiul meu”.  Voi ce parere aveti ? Merita injectat ?

3 gânduri despre &8222;Criminalii tratati regeste …&8221;

  1. Breivik, daca sta 10 ani la racoare e bine.. daca se comporta bine, munceste il va elibera mult mai repede pentru ca asa e lumea. Prea buna sau prea proasta.
    Cred ca prea PROASTA !

  2. De parca ar trebui sa munceasca el de buna voie :)) ar trebui muncit zilnic, dupa batut si tinut fara mancare, sa manance o data la 2 zile. De parca ar fi la el acasa inchisoarea, doar nu face ce vrea

  3. Daca ar fi fost din Romania acest criminal ar fi scapat foarte repede. Eu zic ca nu merita sa moara injectat, chiar daca a omorat nu stiu cati oameni. Eu zic sa moara inchis asa cum trebuie, sa moara de batranete.

Lasă un răspuns

