Campania PROFI„Fii EROUL scolii tale!” –powered by Vodafone

Cate o data stau si imi aduc aminte de anii de scoala din gimnaziu, de profesorii severi, dar mai ales de temele care le primeam la fiecare sfarsit de weekend, dar si in timpul saptamanii. De multe ori aveam de facut rezumate,socoteli, aveam de citit lecturi suplimentare si multe altele. La sfarsti de semestru tin minte ca aproape toti profesorii ne dadeau de facut proiecte si portofolii pentru a ne ridica mediile. Acum la liceu,imi este foarte usor sa dau un search pe net cand am nevoie sa fac un proiect sau un portofoliu si sa copii niste chestii din mai multe locuri si gata, primesc 10. Ei bine, atunci nu aveam calculatoare la scoala si nici acasa… Poate ne-ar fi fost mai usor si noua si profesorilor sa intelegem diferite chestii, spre exemplu la fizica; am vazut de cand am calculator acasa niste videoclipuri care m-au facut sa inteleg niste lucruri care oricat de mult ma chinuiam sa le inteleg, tot nu reuseam :)) Chiar daca acum multi copii au calculatoare acasa si laptop-uri, la fosta mea scoala nici acum nu s-a modernizat sala de informatica, ma refer din punct de vedere al calculatoarelor … sunt doar 3 calculatoare dintre care 1 nu merge, iar celelalte doua se blocheaza daca intri pe internet :)). M-am gandit sa ajut scoala „-” prin Campania PROFI„Fii EROUL scolii tale!” –powered by Vodafone . Aceasta scoala chiar merita sa castige dotarea informatica oferita de PROFI si Vodafone.

4 gânduri despre &8222;Campania PROFI„Fii EROUL scolii tale!” –powered by Vodafone&8221;

  1. Adrian zice:

    Deci, in opinia ta, e bine sa ai PC la scoala ca sa poti plagia? Mi se pare o gandire defectuoasa.
    In al doilea rand, din ce am inteles eu, dotarile catre scoli sunt oferite de magazinele PROFI si partenerii lor de campanie, nu de Vodafone. Vdf ofera cele 4 telefoane ca premiu.
    Bafta! Sa castigati, si tu, si scoala ta!

  2. Nu am zis ca e bine sa am Pc la scoala ca sa pot plagia! In fost mea scoala nici acum nu se face informatica, eu cand am ajuns la liceu m-a intrebat daca am facut informatica in gimnaziu, ca asa era normal…

Lasă un răspuns

