Prima mea experienta cu un joc

Cand parintii mi-au cumparat calculatorul, adica pe la 8 ani, verisorul meu care mi-a instalat windowsul pe el si l-a pus la punct, mi-a instalat si cateva jocuri. Un singur joc mi-a ramas in minte si acel joc cred ca imi va ramane mereu in minte si chiar in suflet, pentru ca totusi, eram copil si era normal sa imi placa jocurile. Este vorba despre jocul Starcraft, un joc care am descoperit anul acesta ca si mai multi prieteni de-ai mei il jucau chiar in perioada in care il jucam si eu, desi nu vorbeam pe afara despre jocuri si chestii de astea. Si lor le-a placut la fel de mult, poate chiar si mai mult decat mine. Tin minte o zi cand m-am trezit dimineata pe la ora 7 si am inceput sa ma joc si imi doream asa de mult sa mai creez niste monstri incat asteptam ore in sir ca sa indeplinesc cerintele pentru acesti monstri. Se facuse de acum 7 seara si abia atunci am reusit sa creez un monstru de care imi doream eu cel mai mult. Era un monstru cu tentacule, de culoare rosie si scotea flacari cand il puneai la atac. Tin minte ca puneam calculatorul sa joace singur si stateam 4-5 ore si ma uitam la el cum joaca, dupa care preluam eu jocul si ma luptam cu ceilalti. E uimitor cata rabdare aveam cu acest joc :)) acum nu rezist nici 10 minute sa stau sa privesc la monstri si creaturi cum se lupta. Am jucat Starcraft acum 1 luna cu un prieten si ne-am adus aminte de acele vremuri in care ne pasionau jocurile. Cand am vazut acum ce grafica are si cum se vedea jocul, parca ma dureau ochii, atunci vedeam grafica parca cu alti ochi, dupa ce am vazut atatea in HD,3D acum vad un joc cu grafica din 1997 parca orbesc :)). Am trecut peste acest amanunt si am trecut la „actiune”. Nu am mai vazut vreun joc de atunci care sa imi placa atat de mult, poate unul singur, defapt seria Fifa si Pes.Pana acum am cumparat jocurile Fifa 2012 si Pes 2012 de  pe GamesLine.Ro, site care il recomand si celor pasionati de jocuri. Tot de la ei voi lua si jocurile Pes 2013 si Fifa 2013.

Imaginea aceasta, dar mai ales urmatoarea imi trezeste amintiri frumoase. Va salut !

Mi-ar prinde bine un tricou sau un joc cu Diablo III.

5 gânduri despre &8222;Prima mea experienta cu un joc&8221;

  1. Primul joc care l-am jucat si mi-a ramas in minte e Hercules.
    Cred daca nu ma insel ca l-am jucat in continuu o jumatate de zi ca se reusesc sa il termin, pana am reusit.

  2. Si mie mi-a placut Hercules :)) il jucam la sala de pc-uri si imi place grafica si acum cred ca l-as juca. Il voi downloada azi sa il joc sa vad cum ma mai descurc :))

Lasă un răspuns

