Ami – Trumpet Lights

Cand am fost la mare, acum 3 saptamani, am ascultat numai Radio 21 si Radio Zu. De atunci numai aceste radio-uri ascult, eu de obicei ascultam Kiss Fm si ascult in continuare in masina, ca nu prind nici Radio21 si nici Radio Zu… Cat timp am ascultat aceste radio-uri am auzit o melodie care mi-a placut foarte mult si o ascult si acum. Aceasta melodie se numeste: Ami – Trumpet Lights. E cantata de un artist de care nici nu am auzit, si am ramas placut surprins🙂. M-am cam saturat de Smiley – Dead man walking sau alte melodii care sunt difuzate la radio de 50 de ori pe zi, melodia de care v-am spus mai sus este in pe locul 6 in topul Radio 21, iar la inceput prin 6 august era pe locul 48. Sper sa ajunga pe locul 1. Piesa o aveti mai jos :

Lasă un răspuns

