Nimic nu e imposibil

Azi am cautat pe internet niste videoclipuri si am dat din greseala de un videoclip cu steven gerrard, un top al golurilor lui. Am vazut in videoclipul asta cateva momente din finala din 2005 impotriva celor de la Milan, castigata de Liverpool dupa o revenire senzationala a celor de la Liverpool in repriza secunda. Revanzand acele imagini, acei suporteri devotati care au sustinut echipa pana il ultimul moment, parca imi venea sa plang. Am cautat pe internet tot meciul dar din pacate am gasit doar repriza a doua. Acei suporteri merita toate aplauzele, niste oameni adevarati. RESPECT !

The Champions League Final 2005 Liverpool Milan…

Lasă un răspuns

