Romania, taramul prostilor

De cand au inceput discutiile astea cu demiterea presedintelui am stat foarte mult la televizor si m-am uitat ce se mai intampla, cine ne mai este presedinte, cati oameni au fost la vot, cati au votat da si cati nu si ce sustinatori au mai fost.

Aseara am stat pana la 12:30 sa aflu cine a castigat pana la urma si ce mai declara ponta si basescu.  Cand am vazut ce a declarat domnul presedinte Traian Basescu dupa ce a vazut ca nu au participat multi romani la vot asa incat  el sa fie demis, mi-am adus aminte de Ceausescu. Adica domnul Traian Basescu a strigat in gura mare : VICTORIEEEEEE! Asta e victorie ? Sa fii la un pas de a fi demis din functie si tu STRIGI IN GURA MARE: VICTORIEEE ? Esti prost? A scapat de demisie printr-un miracol, 3,6% din populatie daca mai venea la vot el era demis din functie! Va intrebati de ce am facut comparatia cu Ceausescu ? Pentru ca Ceausescu a vrut sa ramana la putere, desi lumea il vroia demis. La Basescu s-a intamplat la fel, mai mult de 2/3 din oamenii care au fost la vot l-au vrut demis, dar el a ramas si acum e fericit!

O faza care m-a enervat cel mai mult este atunci cand lumea pe strada comenteaza despre Traian Basescu ca a taiat salariile, ca Blaga si oamenii lui de la PDL fura tot, ca il vor demis ca vor alt presedinte si acum cand e momentul sa voteze ei stau acasa si au ramas doar cu comentariile! Nu inteleg de ce mai comentezi si mananci rahat daca tu nu te duci sa iti alegi presedintele, e democratie, alti oameni s-au sacrificat ca tu sa poti vota si sa ai niste drepturi, dar cum sunt romanii mai bine stau la televizor si injura ca fraierii si stau cu mainile la gura cand e decizia finala. Parerea mea este ca ROMANII sunt niste LASI,BARFITORI,n-au pic de curaj sa se duca la vot sa isi aleaga macar presedintele, cel care ii va conduce 5 ani deacum incolo, asa fac ei mai bine comenteaza … Am auzit foarte multi spunand asta : Datorita lui Basescu nu am ajuns ca Grecia !  – Serios ? Da asa de prosti suntem incat sa ajungem sa murim de foame ? De ce nu reformuleaza in felul urmator : Datorita lui Basescu nu am ajuns ca Germania ! – de ce sa ne comparam cu cel mai sarac stat din Europa, germanii cum au putut ajunge unde sunt acum, desi berlinul a fost ras de pe fata pamantului de 2 ori ? Concluzie finala : Romanii nu gandesc sau nu vor sa gandeasca :-j

2 gânduri despre &8222;Romania, taramul prostilor&8221;

  1. teck zice:

    Dupa articolul asta m-am convins ca exista mai mult de 70% oameni prosti , exact ca tine , aceeasi gandire.

    Nu am ajuns ca Germania ca mai sunt si oameni ca tine(boschetari fara chef de munca si fara nici un viitor)

    Vad ca vorbesti de nea ceasca, ai prins cumva vremurile lui de te dai cunoscator?

  2. Tu esti cel mai bun exemplu pentru romania, sa ai grija altora numai a ta nu :-j Stii tu ca eu nu muncesc, ma cunosti tu? Chiar crezi ca ma intereseaza ca tu comentezi de mine, frate tu traiesti doar sa comentezi, ti se potriveste mai bine tie ce ai scris, nu mie. Esti un „sclav” ce are loc de munca cu 8 milioane + 10 bonuri de masa sa ai ce manca si in rest timpul il petreci sa comentezi pe bloguri ca sa te dai rotund, il loc sa faci ceva folositor pentru comunitate. Prin comunitate ma refer la oras/judet/tara. Voi credeti ca numai in Romania sunt salariile mici ? Ati citit macar despre Japonia si China? Sunt exemplele cele mai bune pentru no,romanii. Ei fac munca pentru comunitate, au alta mentalitate.
    Si nu , n-am prins vremea lui „ceasca” dar cartile sunt facute ca sa fie citite, si am ascultat destule lucruri despre „ceasca” de la multi oameni si au fost cam aceleasi povesti si pareri. Eu am vorbit mai sus de partea buna facuta de el, ca se facea dreptate cu violenta e altceva. Basescu acum se bazeaza pe ce a facut „ceasca”, cel mai bun exemplu caile ferate. Basescu ce a facut ? Cel mai bun exemplu : a inceput o autostrada acum 8 ani si nici acum n-a terminat-o. BRAVO! Hai Basescu, murim de foame!

Lasă un răspuns

