Primul meu telefon mobil

Am fost astazi la un prieten si am vazut ca si-a luat un telefon nou,super misto si am stat si m-am uitat impreuna cu el la telefon si l-am studiat foarte mult. Ne-a uimit cat au evoluat telefoanele de la primul meu telefon mobil pana acum… Acest telefon are un ecran mare, are memorie cat sa iti pui cateva jocuri pe el, si nu jocuri mici , jocuri deastea mari si noi, are camera video de 8 megapixeli si foarte multe alte facilitati. Am inceput sa imi amintesc de primul meu telefon mobil, telefon mobil care era greu,avea ecranul verde,avea antena cum au masinile care au radio acum :)) se auzeau tastele foarte tare, tin minte ca avem sonerie dimineata de se auzea toata casa, uneori telefonul se mai si bloca si suna incontinuu pana ma trezeam de tot si nu mai puteam dormi. O data am scapat telefonul in apa si cand l-am scos inca mergea, ceva foarte ciudat… tin minte cand mai eram plecat pe la bunici parintii mei care aveau altfel de telefoane mai noi nu aveau semnal, insa eu aveam:) bateria nu se descarca asa de usor cum se descarca acum la telefoanele performante, dura 3-5 zile pana sa se descarce; tin minte si acum ca primul joc care l-am avut pe telefon a fost Snake, joc care il am si acum pe telefonul asta nou…

Ma rog, timpurile trec, vin altele noi si o data cu ele telefoanele evolueaza si deseori ramai uimit de ce poti face cu un telefon, singurul site care imi aduce informatii concrete despre noile gadget-uri in materie de telefoane este : computerblog.ro . Va recomand cu caldura acest site🙂 Bafta!

 

Lasă un răspuns

