Garcea, omul cu rasul :)

Tin minte ca eram o data, prin 2009, cu prietenii mei in curtea scolii dupa ce jucasem fotbal si am mai stat dupa aceea si am mai discutat despre ce mai facem noi pe la calculator… si un prieten a inceput sa povesteasca de garcea si de niste videouri si ne-a facut pe toti foarte curiosi si cand am venit in casa m-am uita si eu la garcea🙂 Prima data am ras o gramada si am vrut sa vad mai mult si mai mult si tot asa si m-am uitat aproape la toate episoadele, mai aparea cate un video nou si il vedeam imediat:D Sunt foarte multe video-uri care mi-au placut si le-am mai vazut de cateva ori, dar unul singur mi-a ramas in minte :):D si acel fiind Garcea la Ambasada, si acum rad cand ma uit la el🙂 Vedeti vide-ul mai jos.

Voua ce video va placut cel mai mult de la garcea sau de la vacanta mare ?:)

Lasă un răspuns

