Rezumatul masacrului din Aurora,Colorado

Am citit acum 2 zile acea stire cum ca un  tanar de 24 de ani pe nume James Holmes a intrat intr-un cinematograf din Aurora,Colorado in timp ce era difuzata premiera filmului The Dark Knight Rises in America. M-am informat despre acest tanar si am aflat ca el era mai retras de fire si nu prea vorbea cu colegii la facultate. Am aflat ca el ar fi trimis un colet in urma cu 1 saptamana unui fost profesor de-al lui, in care scria clar ca el avea de gand sa vina la acel cinematograf si se va intampla o catastrofa. Au fost unele probleme care au impiedicat coletul sa ajunga la destinatie la timp, pacat.

Dupa parerea mea acest baiat este bolnav mintal, dar vina nu apartine numai lui, ci si producatorilor seriei Batman pentru ca aceasta contine mult SF, ma rog primul film mi se pare un film excelent, dar al doilea The Dark Knight poate dauna copiilor si adolescentilor de varsta lui James. Joker este un personaj negativ interpretat foarte foarte bine si da senzatia ca ar putea fi si altii cum este el.  Faptul ca isi impusca complicii la inceputul filmului poate l-a facut pe James Holmes sa se creada Joker,dar si replicile lui gen :” Why so serious ?”. Filmul The Dark Knight este pe locul 8 in lume,deci poate influenta usor multa lume, iar noul film The Dark Knight Rises este deja pe locul 10 in lume, si abia astazi a aparut in Romania.

James Holmes s-a prezentat la tribunal putin speriat, dar tot crezandu-se Joker cum a spus el dupa ce a fost arestat. Era plin de sine si se considera suprem tutoror, vopsit pe cap cu portocaliu. Risca acum pedeapsa cu moartea !

De apreciat gestul lui Batman, mai exact actorului Christian Bale. Voi ce parere aveti ? Merita sau nu James sa fie condamnat la moarte ? In Colorado ultima data cand un om a fost condamnat la moarte a fost acum 37 de ani.

2 gânduri despre &8222;Rezumatul masacrului din Aurora,Colorado&8221;

  1. Dupa parerea mea e un adevarat fan a lui Joker, deci in ciuda faptului ce sa intamplat cred eu James Holmes merita sa moara injectat. Un asemenea om adica bestie nu are ce cauta inchis intr-o puscarie.

  2. L-ai vazut in filmarea de la tribunal? Asa ti s-a parut tie? „putin speriat”? L-ai auzit zicand ca se crede Joker? De unde stii ca el e cel ce a ucis si ranit oamenii aia? Pentru ca asa spun autoritatile? Ai idee cate lucruri nu se leaga in povestea asta?
    Mie mi se pare ca mergi pe aceeasi linie de dezinformare ca mainstream media.

Lasă un răspuns

